Podrobný záznam a analýza průběhu jízdy vozidel

Tachograf TT-62 slouží k zaznamenávání průběhu jízdy tramvají, trolejbusů, autobusů a elektrobusů provozovaných v městské i meziměstské hromadné dopravě.

Posledních 1500 m jízdy je zaznamenáváno s přesností 0,25 m a slouží pro rozbor nehody vozidla.

Zobrazovací jednotka s připojeným čidlem a elektrickým napájením funguje samostatně jako rychloměr s možností zadávání průměru kola a převodového poměru.

Po doplnění o záznamovou jednotku s paměťovou SD kartou plní souprava funkci tachografu, který může s jinými zařízeními komunikovat po sběrnici IBIS, RS-485, CAN, ETHERNET a USB.

 

Souprava rychloměru

Souprava rychloměru

Soupravu rychloměru tvoří:

  • čidlo rychlosti s kabelem,
  • zobrazovací jednotka
    • s analogovým (ručkovým) ukazatelem rychlosti a grafickým LCD displejem
    • nebo zobrazovací jednotka s digitálním zobrazením rychlosti a grafickým LCD displejem,
  • kabel k propojení čidla se zobrazovací jednotkou.

Souprava tachografu

Souprava tachografu

Rychloměr je doplněn o záznamovou jednotku.

Soupravu tachografu tvoří:

  • čidlo rychlosti,
  • jedna nebo více zobrazovacích jednotek,
  • záznamová jednotka s paměťovou SD kartou,
  • kabely.

Ke každé soupravě dodáváme návod k obsluze tachografu. S první dodávkou tachografů je spojeno bezplatné poskytnutí programového vybavení (pouze pro jednu licenci), které umožňuje vyhodnocení záznamů a nastavování parametrů tachografu.

Zobrazovací jednotky

Zobrazovací jednotky

Dodáváme celkem 4 varianty zobrazovacích jednotek.

Zobrazovací jednotky jsou kruhové nebo obdélníkové, s analogovým nebo digitálním zobrazením rychlosti. Rozsahy číselníků analogových zobrazovacích jednotek jsou 80 km/h a 140 km/h.

Více o zobrazovacích jednotkách.

Funkce záznamové jednotky

Funkce záznamové jednotky

Záznamová jednotka umožňuje:

  • připojení jedné nebo více zobrazovacích jednotek,
  • zápis na SD kartu s kapacitou paměti až do 8GB,
  • zápis na vnitřní paměť o velikosti max. 2GB,
  • záznam 24 až 30 stavových signálů a 6 analogových signálů,
  • krátký záznam stavových signálů a rychlosti v délce 1500 m dráhy s krokem záznamu 0,25 m,
  • dlouhý záznam stavových a analogových signálů včetně rychlosti s volitelnými kroky záznamu 0,25 m a 1 až 10 m,
  • změnový záznam v době stání vozidla,
  • provádění brzdných zkoušek s krokem 5 cm, 
  • u trolejbusů a tramvají osazených skříní měření energie záznam spotřebované popř. rekuperované energie,
  • u autobusů záznam stavu paliva,
  • využití 5 výstupů pro ovládání dalších zařízení vozidla v závislosti na rychlosti nebo stavu zaznamenávaných signálů (ABS, retardér, řídicí systémy atd.),
  • spolupráci s palubním počítačem informačního systému,
  • komunikaci s jinými přístroji vozidla po sběrnici IBIS, RS 485, CAN, ETHERNET, USB,
  • připojení zobrazovací jednotky, signálů a komunikací prostřednictvím konektorů,
  • uchování dat při odpojení napájecího napětí tachografu od palubní sítě,
  • indikace stavu karty se signalizací na zobrazovací jednotce,
  • indikaci poruchy zápisu.

Rozsah rychloměru (standardní dodávky): 0 až 80 km/hod nebo 0 až 140 km/hod

Vstupní dvouhodnotové signály

  • Log 0    0 až 1 V
  • Log 1    16,8 až 60 V

Vstupní analogové signály

  • napěťové 0 až 10 V
  • proudové 0 až 20 mA

Jmenovité napájecí napětí: 24 V ss

Rozsah napájecích napětí: 16,8 V ss až 36 V ss

Rozsah pracovních teplot: -25°C až +85°C

Doba provozu: nepřetržitý provoz

Pracovní poloha: libovolná